مجتمع آموزشي و پرورشي شهيد زارعي_منطقه شال
اطلاع رساني به كاركنان آموزش و پرورش و دانش آموزان

عصر امروز معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان چهار محال و بختیاری آقای کلوار به همراه آقای پاینبرد معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین و نیز آقای یعقوبی معاون آموزش منطقه شال از مجتمع شهید زارعی بازدید نمودند.ایشان سوالاتی را درخصوص نحوه و چگونگی فعالیتهای اداری و آموزشی مجتمع و نیز نحوه کار  کلاسهای پیش دبستانی مطرح نمودند و  دفاتر آمار و امتحانات آموزشگاه صابرین و شهید فهمیده را نیز ملاحظه نمودند.در ادامه ایشان از وبلاگ نیز بازدید کردند.مدیر مجتمع آقای اکبری نیز در تمامی موارد پاسخگوی ایشان بودند و این بازدید موجبات جلب رضایت ایشان گردید.در پایان این بازدید هدایایی به رسم یاد بود به بازدید کنندگان اهداء گردید.




تاریخ: سه شنبه 3 / 2 / 1386برچسب:بازدید متوسطه چهار محال و بختیاری,
ارسال توسط اكبري

از ساعت 9 و چهل دقيقه صبح امروز آقاي شمسي معاون آموزشي ، آقاي اله بخش كارشناس آموزش متوسطه و آقاي جلو خاني كارشناس آموزش راهنمايي منطقه طارم سفلي از مجتمع شهيد زارعي بازديد به عمل آوردند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 / 12 / 1385برچسب:بازديد طارم سفلي از مجتمع شهيد زارعي,
ارسال توسط اكبري

سركار خانم احمدي طي بازديدي كه در آبان ماه سال جاري به همراه آقاي يعقوبي معاون آموزشي منطقه از آموزشگاه توحيد و طرحهاي انجام شده اين آموزشگاه به عمل آوردند، رضايت كامل خود را از اين فعاليتها اعلام كردند.طرح هاي بازديد شده شامل طرح هميار معلم، كميته پيشرفت تحصيلي ، ارتقاء معدل و مشاهده دفاتر نمره و جلسات شوراي مدرسه و معلمان و ... بود.




تاریخ: دو شنبه 8 / 11 / 1390برچسب:بازديد متوسطه استان,
ارسال توسط اكبري

صبح امروز(17/10/1390) مدير مجتمع جناب آقاي اكبري به همراه آقاي شهبازي معاون آموزشي مجتمع از نحوه برگزاري آزمون نوبت اول آموزشگاه توحيد و فاطمه الزهرا بازديد به عمل آوردند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:بازدید کلاسی مدیر,
ارسال توسط اكبري

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 19599
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


گالری تصاویر

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


Pichak go Up